A Divatos Kulacs
A divatos kulacs
A Fashion Week napjaiban influencereket és divatrajongókat láthatunk, akik a megjelenéshez összehangban passzoló kiegészítőt viselnek: az újrahasznosítható kulacsokat.
Az óceánszennyezéssel összefüggő környezeti problémák tudatosságának növekedésével az újrahasznosítható palackok piaca hatalmasra nőtt. Az elmúlt években elérte a 10 milliárd eurós forgalmat. Az újrahasznosítható palackok sikere miatt ezt a terméket igazi státuszszimbólumnak tekintik, és így az esztétikai elemeket sem lehet a véletlenre bízni.
forrás:Pinterest.com
Az első modellek után a legnagyobb cégek, mint például a S'Well (100 millió dolláros eladások), a Chilly's , a Hydroflask vagy a BKR elkezdtek változatos színeket, különböző méreteket és dizájnokat valamint divatos együttműködéseket készíteni. Nagyon jó példa erre a webáruházunkban is megtalálható 24Bottles esete , amely olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Vivienne Westwood, az Emilio Pucci, a Woolrich és a Timberland. A legnagyobb stárok, Julia Roberts, Jonah Hill, Gisele Bündchen, Emily Ratajkovski vagy Shia Labeouf is az újrahasznosítható palackra esküsznek.
forrás:24bottles.com
Ha nincs vizes palackod az egyetemen vagy az irodádban, az az egyik legnagyobb probléma lehet, mivel Greta Thunberg természetes ellenségeként azonosíthat téged, vagy csak nem tudsz arról, hogy 150 millió tonna műanyag van az óceánokban?
forrás: independent.co.uk
Az a tény, hogy számos divatmárka úgy döntött, hogy erre a termékre összpontosít, határozottan jót tett a korábban csak szabadtéri tevékenységekre alkalmas, csúnyácska kulacsoknak. Ezért íme pár tipp, hogy kevésbé szennyezd a környezeted vagy, hogy megmutasd magad a Fashion Weeken.
Izmee Coco Style
24Bottles Rose Gold
Izmee Bold Queen
24Bottles Tivoli
Bboom Flower Power