12h-ig leadott rendelésed akár másnapra nálad lehet. 14990Ft felett díjtalan kiszállítással. 

Telefon: +36 20 4756406 vagy VIBER

Blog

Az IZMEE story

2022.04.05 22:22
Az IZMEE story

Az Izmee Olaszország legdivatosabb kulacsa.

Amely fokozottan figyel a fenntarthatóság mellett a dizájn elemekre is. Alábbi cikkünkben egy rövid bepillantást mutatunk az Izmee márka indulásának történetéről és megismerhetitek Acettolat, az Izmee palackok megálmodóját. 

 

 

Fokozatosan átveszik a hagyományos műanyag helyét a vizespalackok.

Az acélpalackok divatos kiegészítőkké váltak, amelyeket személyre szabhatsz vagy összeilleszthetsz az öltözékeddel.

Ez az ötlet inspirálja az IZMEE-t, egy új márkát, amelyet Enrico Accettola Friulai vállalkozó hozott létre, aki bemutatta acél vizes palack gyűjteményét Milánóban a női divathéten.

Megkérdeztük Accettolát, hogyan jutott eszébe a projekt.

 

„Az IZMEE projekt azért kezdődött, mert egy új start-upot akartam létrehozni, mivel már van néhány cégem, és szerettem volna dizájnnal, divattal foglalkozni, miközben teszek valamit a bolygóért is.

A történelem ezen időszakában úgy döntöttem, hogy ebbe az irányba megyek és hozzájárulok egy innovatív, stratégiai projekttel és pozicionálással. És ezért kitaláltuk ezt az új kulacsot."

 

Az IZMEE a milánói divathéten debütált, a White-on, a kortárs divat nemzetközi rendezvényén.

 

„Azt az ötletet kaptuk, hogy bemutatjuk termékünket a White-on, mert azt szeretnénk, hogy divatos kiegészítő legyen és ne csak egy közönséges kulacs. A TE vizespalackod akarunk lenni.

Mindenki válassza ki a saját kulacsát, az évszaknak megfelelően. Meggyőződésünk, hogy olyan tartozék lesz belőle, mint a telefontok, amit minden nap használunk. Valamint amit szeretünk néha megváltoztatni és ajándékba adni, és szívesen viseljük."

 

A vizes palack két változatban lesz elérhető: termikus és nem termikus, 330 ml-től majdnem egy literig terjedő mérettartományban. Mindegyik acélból készül, szilikon alappal, hogy megakadályozza a zajt. Ezek a műszaki tulajdonságaik. De ami igazán innovatív ezekben a palackokban, az a dizájnjuk, a monokrómtól a pop art képregény stílusig terjedő variációkkal, sőt a Swarovsk kristályokkal vagy aranyozás készült változatokkal is.

 

„Bizonyára lesz egy normál kulacsunk, mindennapi használatra, de számos nagyon eltérő, egyedi stíluson is dolgozunk, nagyon különböző, egyedi stílusok, limitált vagy különleges kiadásként készülnek. Mindegyik kézzel készül, olasz kézműves munkával."

Az IZMEE vizes palackok már elérhetők pont akkor, amikor világszerte egyre jobban felfigyelnek a környezetvédelmi kérdésekre. Az Accettola célja, hogy az első évben elérje az 5 millió eurós árbevételt. De lehet, hogy a vizespalackok nem átmeneti divat?

 

„A vizespalackok globális piaca ma körülbelül 900 millió dollárt ér. Becslések szerint ez a következő öt évben 10 milliárdot ér majd, tehát ezen a buborékon belül, ebben az öt évben biztosak vagyunk abban, hogy befektetésünk megtérül, és biztosak vagyunk benne, hogy az emberek annyira hozzá fognak szokni az acél kulacs használatához, hogy nem valószínű, hogy valaha is fogunk még műanyag vizes palackokat látni az asztalainkon.”

Az IZMEE támogatja a CESVI-t, a világ minden táján aktív olasz humanitárius szervezetet, amely megkapja az egyes palackok eladásából származó bevétel egy részét.